Tuesday, December 4, 2012

old times

kecewa dengan exam...
kecewa dgn org skeliling aku..

puiii...gi mati sume..ahhaha..

sbb kwan skrng x sme ngan kwan dlu2..tba2 tringat kt bdak2 ni....

fauzah, lame x ckp dgn kau..(guna bhse luar lah..ok kan?haha)
haha aq rse serba salah lgi sbb ari tu..
sori tau..
aku nk chat tpi takut la..kau plak x prnah nk msg aq dlu..
by the way aq trjumpa bnde ni time kmas blik...


jeng jeng jeng!!

tgok!! aku setia tau..tak mcm kau..dah buang couple necklace tu(couple la sgt)..aku smpan lgi kott..haha
eh, anyway smoga anda happy slalu di sana..hwaiting! :D








erkkk..sape plak eh..
ha! bulat!! bulat gedik..aka shawiwi shawal
lame x jmpa ngn hang..jangan nk bajet x gedik sgt lahh..ko geik lagi drpd aku..
bajet dah matured konon..x yah la qawi oiii...
bile nk blanja aku abc kt uitm yg sdap tu??mengidam laa...

molly..haha..(balqis)
makcik ni skrng dah jadi mcm mak orang dah..haha
aku yakin satu hari nnti kau jd blogger famous mcm hana fedora..haha..(jgn perasan plak k)
btw, aku suka la bce blog kau..tgok gamba2 kt ctu..
tringin sgt nk pergi sane..pray for me ehh..supaya aq x pegi manipal..haha

http://bubblybalqis.blogspot.com/ (promote blog hang ckit lahh..hahah)

ahmad fariduddin burhan abadi..
awat la name hang pnjang sgt...
he used to be my 'geng kacik'..but since we've travelled our own seperate ways..jadi mcm renggang ckit..
aku terase kott dgn ayat ko dlm chat facebook hari tu..
tau la dh biase ngan aku, tpi kdang2 terase jgak bile ayat tu pedas sgt..
elok2 plak time tu aq tgh period..opsss..hahaha x dek ahh
x thu lah klau aq buat kau terase dlu smpai ko reply camtu..haha
anyway..sori tau..


nazrie che adam??
erkkkkkk...no comment...

irah comel..hahah
saje nk sbut name u since u slalu stalk fb i ;p (perasan je aku ni)
no lahh..time kt pt x rapat pon kan ngan hang...
knal hang time kt pc..
kau rupenye kadang2 sekepala gak ngan aku..kelakar wehh..
rodent...rodent..
time dlm klas yg kau pnjam dgn mai..tut2..
aq sorang je yg perasan..haha..lawak wehhh..aq ktwa sorang2 bile tringat..
rndu zman dlu2 dgn hang, dgn classmates..5a forever!!hhaha

fazleen! sori x mention name u..hahah

(tmbhan post)

ade la sore semek ni..die time f4 ngan f5  sekelas ngan aku...slalu sgt tido time klas..
haha..ooopsss..tpi x pe laa..
aku kire ok la jgak ngan die..aq slalu je sindir die and die on slalu sindir aku..tpi x ksah laa..dh knl lme..

ehh aq tbe2 tringat time ckgu rul sergah mu time mu tido..,mu trkjut smpai mengalirkan air mata..hahahah



btw, sgt menhargai friendship yg dh trjalin almost 7 years ni..hope to see u guys soon..


6 comments:

  1. wootttt..... aku stalk mu bugi... Hahaha :) sampai ati, aku ad seciput tu jew...

    ReplyDelete
  2. woiii.... nipu...bila nye ak mnyalirkan air mata??

    ReplyDelete
  3. meme la tak 'menyalirkan' air mata,,..hahah

    ReplyDelete
  4. terharu bugi mention jugok aku. kikiki. LOL. mg jange la oyak ko oghe lain mg napok gapo. hahhhahak. malu aii.

    ReplyDelete
  5. sorry tumpang tanya..by any chance yg nama ahmad fariduddin burhan abadi tu ahmad fariduddin burhan abadi bin abdullah? that name is sooooo familiar to me..

    ReplyDelete